بازتاب برکناری وینفرد شفر در سایت AFC

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: استقلال تیم لیگ رجحان ایران وینفرد شفر سرمربی خود را تعلیق کرد. فرهاد مجیدی دستیار شفر به جای او استقلال را در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا راهنمایی می نماید. هفته گذشته یک هفته ناامید کننده برای سرمربی 69 ساله آلمانی با استقلال بود؛ جایی که استقلال در لیگ برتر ایران مقابل پدیده با یک گل باخت و پیش از آن هم در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ای مشابه به الهلال باخته بود.

بازتاب برکناری وینفرد شفر در سایت AFC

سایت AFC به تنها جامی که استقلال با شفر در جام حذفی سال گذشته در ایران به دست آورد اشاره نموده است.

در ادامه گزارش سایت کنفدراسیون آسیا آمده است: مربی آلمانی که قراردادش با استقلال در انتها فصل آینده به انتها می رسید، ساشا شفر پسرش را هم با تعلیق مشابه می بیند. استقلال در حال حاضر با یک برد، یک مساوی و دو باخت در لیگ قهرمانان آسیا در رده سوم گروه C واقع شده است در حالی که در لیگ ایران با 6 امتیاز اختلاف دنباله رو پرسپولیس است. مجیدی که یکی از افراد مورد علاقه طرفداران در باشگاه است، اولین آزمون خود را در دیدار مقابل استقلال خوزستان در روز چهارشنبه پشت سر می گذارد و با تیم الدحیل در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا رویارو می گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8738

به "بازتاب برکناری وینفرد شفر در سایت AFC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازتاب برکناری وینفرد شفر در سایت AFC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید