این خودروی آلمانی از چین وارد ایران می گردد، عکس

به گزارش مهسان بلاگ، گجت نیوز نوشت: خودرو برقی فولکس واگن آی دی 4 کروز با مونتاژ چین به زودی وارد ایران خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو الکتریکی Volkswagen ID.4 Crozz Pure آشنا می شویم.

این خودروی آلمانی از چین وارد ایران می گردد، عکس

پس از این که وزارت صمت روی افزایش عرضه خودروهای الکتریکی در بازار ایران تاکید نمود، خودروسازان و شرکت های واردکننده نیز به شکل جدی طرح عرضه خودروهای برقی را در دستور کار خود قرار دادند. به همین دلیل خبرها حاکی از آن است که یک شرکت برای واردات خودرو الکتریکی فولکس واگن آی دی 4 کروز در تیپ پیور اقدام نموده و مدل های اولیه این خودرو به زودی وارد کشور خواهد شد.

خودرو الکتریکی Volkswagen ID.4 Crozz Pure به شکل مونتاژ چین روانه بازار ایران خواهد شد و این خودرو برقی جمع وجور طی سال های قبل در بازارهای کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز به فروش رسیده است.

البته هنوز تعیین نیست کدام شرکت برای واردات این خودرو اقدام نموده، اما به علت این که این خودرو به وسیله گروه فاو در چین به فراوری می رسد، بعضی منابع برند BM CARS بهمن موتور را متولی واردات این خودرو می دانند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم شما را با تعیینات و امکانات فولکس واگن آی دی 4 کروز آشنا کنیم.

تعیینات فنی فولکس واگن آی دی 4 کروز

خودرو برقی آی دی 4 کروز با یک موتور برقی و به شکل دو دیفرانسیل (چهار چرخ مرحک) به بازار ایران راه پیدا خواهد نمود. این خودرو می تواند قدرتی برابر 125 کیلووات (معادل 167 اسب بخار) و گشتاور 310 نیوتن متر را به فراوری برساند.

وظیفه تامین نیروی این پیشرانه را نیز یک باتری 55.7 کیلووات ساعتی بر عهده دارد که ID.4 Crozz به واسطه آن می تواند با یک بار شارژ، مسافتی برابر با 425 کیلومتر را بپیماید. بعلاوه باتری این خودرو قادر به پشتیبانی از شارژ سریع خواهد بود.

امکانات رفاهی و ایمنی

از امکانات رفاهی خودرو برقی ID.4 Crozz Pure می توان به باز و بسته شدن آینه های جانبی به شکل الکتریکی، کلاستر دیجیتالی، سنسورهای نور و باران، شارژر بی سیم، سیستم تصفیه هوای کابین، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، فرمان تایپ دی، سقف شیشه ای و ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد اشاره نمود.

بعلاوه این خودرو برقی از امکانات ایمنی متعددی نظیر سنسورهای هشدار دهنده اندازه باد تایرها، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب و جلوی خودرو، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، رادار هشدار برخورد از جلو، سیستم کروز کنترل تطبیقی، چراغ های روشنایی در روز، رادار هشدار خروج از خطوط، چراغ های مجهز به فناوری LED و سامانه کنترل پایداری بهره می برد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 مهر 1402 بروزرسانی: 6 مهر 1402 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 109358

به "این خودروی آلمانی از چین وارد ایران می گردد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی آلمانی از چین وارد ایران می گردد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید