اهتزاز پرچم سازش توسط اسپایدرمن فرانسوی بر روی برج هنگ کنگ

به گزارش مهسان بلاگ، مرد عنکبوتی فرانسه امروز (آدینه) با بالا رفتن از آسمانخراش 68 طبقه ای در هنگ کنگ پرچمی را که نماد سازش بین چین و این دولتشهر است، به اهتزاز در آورد.

اهتزاز پرچم سازش توسط اسپایدرمن فرانسوی بر روی برج هنگ کنگ

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز، آلن رابر که به اسپایدرمن فرانسوی معروف است، بدون تجهیزات و با دست خالی از آسمانخراش مرکز چئونگ کونگ واقع در منطقه تجاری هنگ کنگ بالا رفت و این پرچم را که نماد سازش و مصالحه بین چین و هنگ کنگ است، به اهتزاز درآورد.

این اقدام از سوی این مرد عنکبوتی در حالی اجرا شده که هنگ کنگ چندین هفته است که درگیر ناآرامی و تنش است و قرار است یک راهپیمایی بزرگ دیگر هم امروز و روزهای آینده در این دولتشهر برگزار گردد.

این سومین باری است که این مرد فرانسوی از این آسمانخراش بالا می رود.

10 هفته مداوم تقابل میان مردم و پلیس در هنگ کنگ و اعتراضات گسترده در این شهر باعث شده تا این قطب تجاری چین به محلی از درگیری ها و ناآرامی ها بدل گردد و بسیاری از سرمایه گذاران بیم آن را داشته باشند که در تجارت خود دچار مشکل شوند.

علت اصلی اعتراضات طرح لایحه استرداد مظنونان به چین برای محاکمه و دادگاهی بوده که به درخواست هایی برای برکناری کری لام، مدیر اجرایی این دولتشهر نیز گسترش یافت؛ بیش از 700 تن در جریان این اعتراضات که از ژوئن شروع شده، دستگیر شده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14626

به "اهتزاز پرچم سازش توسط اسپایدرمن فرانسوی بر روی برج هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهتزاز پرچم سازش توسط اسپایدرمن فرانسوی بر روی برج هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید