انتخاب نکردن بازه زمانی در سامانه سماح برای زائران اربعین مشکل ایجاد می نماید؟

به گزارش مهسان بلاگ، معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت درباره انتخاب بازه زمانی تعیین برای سفر اربعین در سامانه سماح توضیحاتی داد.

انتخاب نکردن بازه زمانی در سامانه سماح برای زائران اربعین مشکل ایجاد می نماید؟

اکبر رضایی معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت در گفت وگو با خبرنگار ، با اشاره به ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح اظهار کرد: آمار ثبت نام زائران در سامانه سماح برای پیاده روی اربعین بدون هیچ مسئله ای در حال افزایش است و زائران می توانند تا لحظات آخر در این سامانه ثبت نام نمایند.

او در پاسخ به سوال اینکه اگر زائران بازه زمانی سفر اربعین را در سامانه سماح دقیق تعیین ننمایند برایشان مشکل ایجاد می گردد یا خیر؟ گفت: زائران باید بازه زمانی سفر اربعین خود را در سامانه سماح تعیین نمایند و اگر زائری بعد یا قبل از بازه زمانی تعیین شده به عتبات مشرف گردد به هنگام خروج از مرز برای او مسئله ای ایجاد نمی گردد.

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت تاکید نمود: انتخاب بازه زمانی سفر تنها برای برنامه ریزی های دقیق تر سازمان حج و زیارت قابل اهمیت است بنابراین زائران بهتر است بازه زمانی دقیق خود را انتخاب نمایند.

رضایی اضافه کرد: با مشاهده بازه زمانی زائران برای سفر اربعین قبل از سفر سازمان حج و زیارت می تواند سقف خروجی از مرز ها اطلاع یابد و برای پایانه حمل و نقل زائران برنامه ریزی دقیق تری داشته باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17577

به "انتخاب نکردن بازه زمانی در سامانه سماح برای زائران اربعین مشکل ایجاد می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب نکردن بازه زمانی در سامانه سماح برای زائران اربعین مشکل ایجاد می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید