اقدام باورنکردنی دختر جوان با لاشه اسب محبوبش!

به گزارش مهسان بلاگ، اقدام عجیب و باورنکردنی دختر جوان نروژی با لاشه اسبش، موجب شد تا او تهدید به مرگ گردد.

اقدام باورنکردنی دختر جوان با لاشه اسب محبوبش!

به گزارش خبرنگار ، یک دختر 18 ساله نروژی پس از آنکه اقدام به خوردن گوشت اسب محبوبش کرد به مرگ تهدید شد. پیا اُلدِن که یک کارآموز آشپزی و همچنین سوارکار اهل منطقه تروندلاگ در مرکز نروژ است در این عمل عجیب اقدام به پختن گوشت اسبش که در سال 2018 بر اثر بیماری آن را از دست داده بود کرد و سپس آن را خورد.

این دختر در اقدامی عجیب تر عکس هایی از غذایی که آماده نموده بود تهیه و در صفحه فیسبوکش قرار داد. او همچنین در این پست فیسبوکی توضیح داد که چطور او و خانواده اش بقیه گوشت های اسب مرده را در یخچال نگهداری می نمایند.

او در کپشن این تصاویر نوشت:

اگر من گوشت اسبم را بخورم، این تبدیل به جزئی از من خواهد شد.

در حالی که این دختر جوان نروژی تصور می کرد با این اقدام (خوردن گوشت اسب محبوبش) و انتشار این تصاویر یاد و خاطره اسبش را گرامی داشته با واکنش منفی کاربران روبه رو شد. پیغام های تهدیدآمیزی که این دختر را تهدید به مرگ می کرد موجب شد تا او پستی را که در صفحه فیسبوکش منتشر نموده بود پاک کند.

الدن در تبادل نظر با Dagbladet، یکی از معروف ترین روزنامه های نروژ در این باره گفت: بسیاری معتقدند من به علت خوردن گوشت اسبم سزاوار مرگ هستم. یکی از کاربران نیز در کامنتی نوشته بود من به علت این اقدام حق داشتن هیچ حیوانی را ندارم. من از همه آنهایی که با من مخالفت کردند و آنهایی که مرا به مرگ تهدید کردند سوالی دارم. آیا خوردن گوشت اسبم از اینکه آن را زیر خاک دفن کنم تا توسط کرم ها خورده گردد بهتر نبود.

این دختر که ظاهرا واهمه ای از تهدیدهای کاربران نداشت در این تبادل نظر با تاکید بر اینکه بزرگ شدن در مزرعه موجب شد تا او ارتباطی واقعی با حیوانات داشته باشد اضافه نمود که گوشت اسب بهترین گوشتی بوده که او و خانواده اش تا به حال مصرف نموده اند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 21578

به "اقدام باورنکردنی دختر جوان با لاشه اسب محبوبش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام باورنکردنی دختر جوان با لاشه اسب محبوبش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید