اعلام دلایل اخراج سرپرست تهران از سوی سرپرست فنی رقابت ها، ارم آبادی: مسابقات به لحاظ کیفی پیشرفت محسوسی داشت

به گزارش مهسان بلاگ، سرپرست فنی مسابقات قهرمان کشوری کشتی کلاسیک گفت: گرچه به لحاظ کمّی مسابقات کشوری تفاوت ویژه ای با سال گذشته نداشت، اما به لحاظ کیفی پیشرفت قابل توجهی را شاهد بودیم.

اعلام دلایل اخراج سرپرست تهران از سوی سرپرست فنی رقابت ها، ارم آبادی: مسابقات به لحاظ کیفی پیشرفت محسوسی داشت

مریم ارم آبادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص دومین دوره مسابقات قهرمان کشوری کشتی کلاسیک که هم اکنون در خانه کشتی محمد بنا در حال برگزاری است، گفت: گرچه از نظر تعداد نفرات شرکت کننده، مسابقات تفاوت چشمگیری با سال گذشته ندارد، اما به لحاظ فنی پیشرفت کاملاً محسوسی در همه تیم ها دیده می گردد و کشتی گیران به لحاظ تکنیکی شرایط بسیار خوبی در مقایسه با گذشته دارند.

وی در پاسخ به این سؤال که اتمام بسیاری از مبارزه ها با ضربه فنی به معنای بالا رفتن سطح کشتی هاست؟، تأکید کرد: قطعاً همین طور است. به این دلیل بسیاری از مبارزه ها در تایمی کوتاه و با ضربه فنی تمام می گردد که فن زیادی در مسابقه رد و بدل شده و کشتی حالت ایستا ندارد.

ارم آبادی در خصوص داوران حاضر در این رقابت ها نیز گفت: در حالی که در دوره اول مسابقات کشوری کشتی کلاسیک، 14 داور داشتیم، اما طی یک سال تعداد داوران ما به 33 نفر رسید، 29 داور ملی کشتی کلاسیک و چهار داور بین المللی کلاسیک، کشتی آزاد و فرنگی.

سرپرست مسابقات درباره اینکه در مبارزه ها کمتر شاهد اعتراض از سوی کشتی گیران و مربیان بودیم، توضیح داد: همواره پیش از هر رقابتی، کلینیک مربیان و داوران برگزار شده و قوانین و مقررات برای آنها توضیح داده می گردد. قوانین آنقدر تکرار می گردد که مربیان و داوران کاملاً به مقررات مسلط شده اند و به همین دلیل کمتر شاهد اعتراض از سوی آنها هستیم.

ارم آبادی همچنین درباره دلیل اخراج سرپرست تیم تهران از سالن مسابقات اعلام نمود: متأسفانه مربی تهران به ضربه فنی کشتی گیرش اعتراض داشت که در قانون، اعتراض به ضربه فنی وجود ندارد و این از کم اطلاعی این مربی بود. با این وجود به اعتراضش رسیدگی شد، اما آنها به این موضوع بسنده نکردند و سرپرست این تیم شدیداً به اعتراضاتش ادامه داد و ضرباتی به جایگاه و سطل زد، براین اساس تصمیم به اخراج او از سالن مسابقات گرفته شد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 5081

به "اعلام دلایل اخراج سرپرست تهران از سوی سرپرست فنی رقابت ها، ارم آبادی: مسابقات به لحاظ کیفی پیشرفت محسوسی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام دلایل اخراج سرپرست تهران از سوی سرپرست فنی رقابت ها، ارم آبادی: مسابقات به لحاظ کیفی پیشرفت محسوسی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید