اصفهان، منصوریان: تیم ما همواره در بازی های بزرگ باانگیزه و متفاوت ظاهر شده است، انتظار نداشتم که طرفدار ما به صادقی اعتراض کند

به گزارش مهسان بلاگ، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت که تیمش همواره در دیدارهای بزرگ باانگیزه و متفاوت ظاهر شده است.

اصفهان، منصوریان: تیم ما همواره در بازی های بزرگ باانگیزه و متفاوت ظاهر شده است، انتظار نداشتم که طرفدار ما به صادقی اعتراض کند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اصفهان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گفت: به تیم تراکتور و دنیزلی خوش آمد می گویم. به رسم ادب گفتم که هر موقع آنها رسیدند نشست را برگزار کنید، اما گویا دیر رسیدند که دنیزلی نیامد.

وی اضافه نمود: تراکتور یک تیم قدرتمند و پر مهره هست که در این چند سال اخیر به یک قطب در فوتبال ایران تبدیل شده است. قطعاً بازی سختی مقابل این تیم پیش رو داریم. از طرفی تیم ما همواره در بازی های بزرگ باانگیزه و متفاوت ظاهر شده است و توانسته قدرت بالای خود را نشان دهد. برای بازی فردا ما کاملاً آماده هستیم و به بهترین شکل حریف مان را بررسی نموده ایم. بررسی ما به صورت نفر به نفر بوده است و حتی تفکرات دنیزلی را هم ریز به ریز مورد بررسی قرار دادیم و امیدواریم فردا از زمین مسابقه سربلند بیرون بیاییم.

منصوریان یادآور شد: فردا برای اولین بار در این فصل روی نیمکت می نشینم، در این دو بازی که روی سکوها بودم به من خیلی سخت گذشت و به همین خاطر دوست ندارم دیگر به آن بالا برگردم. کاری می کنم که آخرین بارم باشد این شرایط پیش می آید. طرفداران ما در بازی های آسیایی به بهترین شکل حمایت مان کردند و برای این فصل همین انتظار را از آنها داریم. با تلاشی که باشگاه انجام داد، صندلی روبه روی VIP آن قسمتی که تماشاگران را جدا می کرد را برداشتند و الان شرایط خیلی برای تماشاگران خوب شده است. از این رو انتظار داریم که صندلی روبه روی VIP کاملاً در اختیار طرفداران مان باشد. در کنار این موضوع باید رسم میهمان نوازی را هم به جا بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطر نشان کرد: جا دارد در اینجا از عزیزانی که هشت ماه با آنها کار کردم و هم اکنون از ذوب آهن جدا شدند، تشکر کنم. از مدیر رسانه ای تیم، از سعید آذری مدیرعامل باشگاه، آقامجید سرپرست تیم مان با تمام وجود تشکر می کنم. این پرچمی بود که در واقع دست به دست شد، همان طور که خود آذری در صفحه اجتماعی اش از رنگ سبز استفاده نموده بود. به هرحال همه ما باید حرمت این پرچم سبز را نگه داشته و امانتدار خوبی در ذوب آهن باشیم.

وی درباره بازگشت مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و محمدرضا خلعتبری که به تمرینات ذوب آهن، بیان نمود: سه بازیکن سرباز ما اگر چه به تمرینات برگشتند، اما آنها مدتی را در پادگان بودند و در آنجا نهایتاً می توانستند در فاصله 10 متری دوندگی داشته باشند، به این خاطر آنها برای حضور در برنامه های تاکتیکی تیم احتیاج به زمان خواهند داشت و قطعاً فردا نمی توانند یاریی به ما نمایند، ان شاءالله از هفته آینده کم کم هر سه بازیکن را به کار خواهیم گرفت. خوشبختانه این نفرات از بازیکنان قدیمی ذوب آهن هستند و خیلی خوب با جو اینجا آشنایی دارند، اما یک خبر خوب دیگر برای طرفداران ذوب آهن بازگشت محمدرضا خلعتبری به آمادگی مطلوب است که او برای بازی با استقلال کم کم به میدان خواهیم فرستاد. خلعتبری بازیکن بزرگی است که ان شاءالله به همان بازیکنی تبدیل گردد که یک تنه نتیجه را عوض می کرد.

منصوریان در این باره خاطر نشان کرد: اعتقاد من این است که یک تیم باید طوری از نفراتش استفاده کند که آخر فصل مربی مجبور نگردد بگوید دست مان روی نیمکت خالی بود. من از آن دسته از مربیانی نیستم که از 15، 16 بازیکن استفاده کنم و بقیه را بازی ندهم. از همین اول فصل روی 26 بازیکن تیمم حساب می کنم و جوانانم را در کنار باتجربه ها به میدان می فرستم. ما سه چهار بازیکن جوان داریم که در آینده فوق ستاره های تیم خواهند شد. بازیکنان 17، 18 ساله ای داریم که همان بنزین سبز ذوب آهن هستند. ما باید به بهترین شکل از آنها مراقبت کنیم. اگر بخواهیم با 16 بازیکن فصل را آغاز و ادامه دهیم دیگر احتیاج نبود نفرات دیگر را جذب کنیم. من کلاً مربی بدشانسی هستم! در هر فصل بازیکنان خوبم مصدوم می شوند، اما لطف خدا همواره شامل حالم شده در هر تیمی که بودم چند بازیکن جوان را به فوتبال ایران معرفی نموده ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با تأکید بر اینکه در لیگ بازی آسانی وجود نخواهد داشت، توضیح داد: ما فردا با تراکتور بازی داریم، بعد از آن به آبادان می رویم، بعد اینجا میزبان استقلال هستیم، در ادامه با سپاهان، شهر خودرو و فولاد بازی خواهیم کرد. این یعنی شش هفته فوق العاده سخت در انتظارمان خواهد بود. اضافه شدن چهار بازیکن نامبرده به تیم ما خیلی یاری خواهد نمود. این شش مسابقه می تواند نقطه عطف مان باشد، یا حتی برعکس. به این خاطر باید فضایی را در تیم ایجاد کنیم که این بازی های سخت را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی درباره اینکه گفته می گردد ذوب آهن در خط دروازه با مشکل روبرو است، گفت: گلرهای ما همه خوب هستند. صادقی شخصیت یک گلر بزرگ را دارد، اما از شانس بد او دو بازی آغازین فصل ما در لیگ قهرمانان آسیا بود، چه بسا اگر قبل از آن او دو بازی در لیگ انجام می داد، در شرایط روحی و روانی بهتری مقابل الاتحاد ظاهر می شد. ضمن اینکه در اصفهان هم ما انتظار نداشتیم طرفداران به او اعتراض نمایند و همین مسئله باعث شد از لحاظ روحی ضربه بخورد، اگر چه از لحاظ فنی هنوز هم شرایطش ایده آل است. در بازی قبل تصمیم گرفتیم یوسف بهزادی را به میدان بفرستیم که او هم فصل پیش با پدیده در 10 بازی کلین شیت نموده بود. خوشبختانه این کار را در مقابل پارس جم هم انجام داد. گلر سوم خوبی هم داریم که البته او باید روند فکری خود را عوض کند، در این صورت او می تواند یک بیرانوند، حسینی و مظاهری دیگر در فوتبال ایران باشد. هر کس به اسماعیلی می رسد، می گوید او گلر خیلی خوبی است که این موضوع من را ناراحت می نماید. انتظار دارم به او بگویند دروازه بان آینده داری است. در خصوص این مسائل خیلی با او صحبت می کنم، همین کاری که فصل پیش با رشید مظاهری کردم. وقتی به اصفهان آمدم او روحیه اش بالانس نبود، اما طوری با او کار کردیم که خیلی زود تبدیل به همان رشید ستاره شد.

منصوریان در این باره افزود: من در بازی با سایپا انتظار نداشتم که طرفدار ما به صادقی اعتراض کند. از آنها می خواهم شکیبا باشند. آنها نباید طرفداران تهرانی را الگو قرار دهند و باید شکیبا باشند. باید از گذشته طرفداران اصفهان درس بگیرند و شکیبای و حوصله به خرج دهند. یک مسئله که اینجا می خواهم اشاره کنم این است که ما در بازی با پارس جم از یک بازیکن جوان به اسم قادری استفاده کردیم که به باشگاه گفتم قیمت او را در ترانسفر مارکت پنج میلیون یورو بزند، تا تیمی سراغش نیاید! چنین جوانانی آینده ذوب آهن هستند. البته او الان کیفیت بازی اش به این مبلغ نیست، اما در آینده می تواند برای ذوب آهن به یک قاسم حدادی فر یا رشید مظاهری تبدیل گردد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به انتقاداتی که متوجه خط دفاع ذوب آهن هست، گفت: با تمام احترامی که برای شما خبرنگاران قائلم، ما خط دفاع خوبی داریم. من به بازیکنانم گفتم که در جم نباید گل بخوریم و این اتفاق هم رخ نداد، اما در خط حمله بازیکنی به اسم ماکولی کریسانتوس را به خدمت گرفتیم که این شماره 14 ما ضربات آخر را خیلی خوب می زند. من از او دوندگی و جنگندگی نمی خواهم، بلکه انتظار دارم در باکس ضربات آخر را خوب بزند. او تا اینجا کارنامه خوبی داشته و یک گل در لیگ قهرمانان به همراه یک پاس گل نیز داده است. او به سایپا نیز گل زد. البته ما از او زود استفاده کردیم، چرا که خوب بدنسازی ننموده بود و هفته به هفته بهتر می گردد. بازیکنی که در برزیل 25 گل به ثمر رسانده و آقای گل رقابت های زیر 18 سال قاره اش شده است، قطعاً نمی تواند بازیکن بدی باشد. بازیکنانی مثل او به ایران به عنوان یک سکوی پرتاب برای رسیدن به لیگ عربستان و قطر که خوب پول می دهند، نگاه می نمایند. در واقع فوتبال ما می تواند برای آنها یک توقفگاه باشد و ما باید از این موضوع نهایت استفاده را ببریم. او تجربیاتش را که از فرانسه و اسپانیا و برزیل به دست آورده است در اختیار بازیکنان تیم قرار می دهد. اگرچه در جم در زمین خشک آنجا که چهار روز آن را آب نداده بودند، پایش آسیب دید، اما خوشبختانه فردا می تواند بازی کند.

وی ضمن اشاره به همراهی طرفداران تیمش در جم، بیان کرد: یک اتوبوس همراه تیم راهی جم شده بود که حضور آنها در استادیوم ارزش زیادی برای ما داشت. در واقع 40 نفرشان به اندازه 400 نفر در استادیوم سر و صدا کردند. من وقتی برای اولین بار راهنمایی ذوب آهن را در اختیار گرفتم، در دیدار اول مان 100 نفر در فولادشهر حضور داشتند که این خیلی مرا ناراحت کرد. همان بازی سمت طرفداران رفتم و به آنها گفتم فاصله شما با تیم خیلی زیاد است و بهتر است حداقل نزدیک تر بیایید تا صدای تان را بشنویم. من از باشگاه خواسته ام که شرایطی فراهم کند که نه یک اتوبوس، بلکه 10 اتوبوس طرفدار برای بازی های خارج از خانه ما را همراهی کند، تا به جای 40 نفر 400 نفر در استادیوم داشته باشیم. در بین همین 40 نفری که به جم آمده بودند طرفدار بالای 50 سال دیدم که در صحبت های شان خاطرات 1350 را تعریف می کردند، زمانی که من تازه متولد شده بودم. این یعنی اینکه ذوب آهن در اصفهان یک تیم ریشه دار و با طرفدار است. شاید لازم باشد برای بازی های داخلی مان 100 اتوبوس در داخل شهر در اختیار طرفداران قرار بگیرد تا آنها برای ورود به فولادشهر با مشکل نقلیه روبرو نشوند، چرا که واقعاً این رفت و آمد ها هزینه بر است. از باشگاه خواسته ام که حتماً برای این مسئله راهکاری پیدا کند تا طرفداران بهتر از بازی های ما استقبال نمایند، به مانند بازی های آسیایی فصل پیش مان که آنها واقعاً یار دوازدهم ذوب آهن بودند. من انتظار دارم در بازی های سخت تیم های اصفهانی طرفداران این شهر تیم های شان را حمایت نمایند.

منصوریان در سرانجام در واکنش به ناراحتی خبرنگاران اصفهانی از عدم حضور مصطفی دنیزلی در نشست خبری، گفت: در خصوص آقا مصطفی باید بگویم او از نظر من بهترین مربی تاریخ فوتبال ترکیه است. شاید تنها مربی باشد که همراه سه تیم بشیکتاش، فنرباغچه و گالاتاسرای توانسته قهرمان لیگ کشورش گردد. او شخصی بسیار بزرگ و کاملاً حرفه ای است که قطعاً برای حضور در نشست خبری مشکل داشته است. او همواره به خبرنگاران احترام گذاشته و رفتارش کاملاً حرفه ای بوده است. لازم می دانم تشکری از شما خبرنگاران داشته باشم که فصل پیش مخصوصاً در مسابقات آسیایی خیلی خوب ما را حمایت کردید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17329

به "اصفهان، منصوریان: تیم ما همواره در بازی های بزرگ باانگیزه و متفاوت ظاهر شده است، انتظار نداشتم که طرفدار ما به صادقی اعتراض کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، منصوریان: تیم ما همواره در بازی های بزرگ باانگیزه و متفاوت ظاهر شده است، انتظار نداشتم که طرفدار ما به صادقی اعتراض کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید