اصفهان، سرمربی الوصل: بازی مقابل ذوب آهن آخرین امید ما برای صعود است، ذوب آهن بازیکنانی خوب و جنگنده دارد

به گزارش مهسان بلاگ، لائورنتیو رگه کامف، سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات نتیجه دیدار مقابل ذوب آهن را برای تیمش حیاتی دانست.

اصفهان، سرمربی الوصل: بازی مقابل ذوب آهن آخرین امید ما برای صعود است، ذوب آهن بازیکنانی خوب و جنگنده دارد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اصفهان, لائورنتیو رگه کامف در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن ایران در نخستین بازی دور برگشت رقابت های گروه A لیگ قهرمانان آسیا, گفت: بازی مقابل ذوب آهن بازی بسیار مهمی برای ماست و شاید آخرین امید ما برای صعود به مراحل بالاتر. از این جهت برای هر دو تیم بازی مهمی می شود و ما همه تلاش مان را برای پیروزی به کار می بندیم.

وی در ادامه اضافه نمود: بازی فردا با نتیجه صفر - صفر شروع می شود و دو تیم از شانس 50 - 50 برخوردارند. ما در بازی قبل روی اشتباهات فردی باختیم، اما هر دو تیم برای بازی فردا به دنبال پیروزی هستند, اگرچه ذوب آهن از حضور هوادارانش بهره می برد، اما همه چیز در این بازی 50 - 50 خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات با اشاره به اشتباهات بچه گانه تیمش در بازی رفت، گفت: امیدوارم اشتباهات بازی قبل تکرار نشوند. همچنین امیدوارم بازی را خوب شروع کنیم و خوب هم پیش ببریم.

رگه کامف در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر تمدید قراردادش که اخیراً اجرا شده است, گفت: اهمیت تمدید قرارداد من برای شما چیست؟!

وی راجع به آمادگی بازیکنانش در بازی فردا مقابل ذوب آهن مطرح نمود: تمام بازیکنان تأثیرگذار تیمم برای پیروزی در بازی فردا حضور خواهند داشت. البته ما یک بازیکن داریم که به دلیل دریافت کارت قرمز, فردا او را در اختیار نخواهیم داشت. چند بازیکن هم داریم که مصدومیتی جزئی دارند، اما با آمادگی کامل پا به میدان می گذاریم و با احترامی که برای ذوب آهن قائلیم برای برد به میدان خواهیم رفت.

در ادامه این نشست خبری خبرنگاری درباره نارضایتی هواداران تیم الوصل از نتایج این تیم سؤال کرد که مسئول نشست خبری گفت خبرنگاران باید فقط در رابطه با بازی فردا سؤال کنند.

سرمربی تیم فوتبال الوصل امارات درباره اینکه آیا ذوب آهن را آنالیز کرده اند یا خیر, یادآورشد: این برای دومین بار نیست که من مقابل ذوب آهن قرار می گیرم. ما در گذشته با تیم الوحده با ذوب آهن دیدار کرده بودیم. می خواهم فقط تأکید کنم که ذوب آهن بازیکنان بسیار خوب و جنگنده زیادی دارد و باید توان مان را مقابل آنها افزایش دهیم. این بازی یک نبرد و مصاف با جدیت تمام است و این باعث می شود که ما برای کسب پیروزی به زمین برویم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 8428

به "اصفهان، سرمربی الوصل: بازی مقابل ذوب آهن آخرین امید ما برای صعود است، ذوب آهن بازیکنانی خوب و جنگنده دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، سرمربی الوصل: بازی مقابل ذوب آهن آخرین امید ما برای صعود است، ذوب آهن بازیکنانی خوب و جنگنده دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید