احتمال تغییر در لیست کمانداران اعزامی به بازی های آسیایی 2018

به گزارش مهسان بلاگ، با توجه به نتایج نمایندگان کشورمان در کاپ آسیایی چین تایپه، احتمال تغییر در لیست کمانداران اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی وجود دارد.

احتمال تغییر در لیست کمانداران اعزامی به بازی های آسیایی 2018

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ثبت نام کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2018 با اعلام اسامی ورزشکاران به ستاد برگزاری بازی ها در اندونزی نهایی شده است اما برخی از فدراسیون ها با توجه به نتایج ورزشکاران خود در تورنمنت های پیش رو تا قبل از این بازی ها، در اسامی خود تغییر ایجاد خواهند کرد.

تیراندازی با کمان با 13 کماندار (4 نفر ریکرو مردان، یک نفر در ریکرو زنان، 4 نفر در کامپوند مردان و 4 نفر در کامپوند زنان) راهی بازی های آسیایی خواهد شد و فدراسیون اسامی کمانداران اعزامی خود به اندونزی را به کمیته ملی المپیک اعلام کرده است اما با توجه به نتایج نمایندگان کشورمان در کاپ آسیایی چین تایپه و کسب 3 مدال نقره و یک برنز و همچنین با توجه به مسابقات جهانی آلمان که تیم کامپوند در آن حضور خواهد داشت، در لیست کمانداران اعزامی به اندونزی تغییراتی ایجاد خواهد شد.

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران این خبر را تائید کرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 26432

به "احتمال تغییر در لیست کمانداران اعزامی به بازی های آسیایی 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تغییر در لیست کمانداران اعزامی به بازی های آسیایی 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید