آندرانیک هم گل ساخت، هم گل زد

به گزارش مهسان بلاگ، خبرنگاران: با بسته شدن پرونده مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به بازی های صورت گرفته در این مرحله از جمله دیدار تیم های استقلال ایران و بوریرام تایلند نگاهی انداخته است.

آندرانیک هم گل ساخت، هم گل زد

به گزارش خبرنگاران، سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) که در گزارشی 4 بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی 2 بر یک تیم استقلال در خانه بوریرام تایلند و صعود این تیم به نیمه نهایی را آنالیز نموده، به تمجید از ستاره خط میانی آبی پوشان تهرانی پرداخته است.

فیفا در این گزارش نوشته است: آندرانیک تیموریان نه تنها گل تساوی استقلال را ساخت بلکه گل پیروزی بخش این تیم را به ثمر رساند تا این تیم بازی یک - صفر باخته را در خانه تیم بوریرام یونایتد با نتیجه 2 بر یک برده و در مجموع با نتیجه 3 بر یک صعود کند.

در ادامه گزارش فیفا آمده است: تیم میزبان با توجه به شکست یک بر صفر در بازی رفت، بازی برگشت را هجومی تر شروع کرد و کوشش هایش انتها در دقیقه 38 نیمه اول به ثمر نشست. زمانی که اوسمار باربا با یک ضربه سر اولین گل بازی را به ثمر رساند و نتیجه مجموع بازی را یک - یک مساوی کرد اما استقلال در نیمه دوم به بازی برگشت؛ زمانی که حنیف عمران زاده با یک ضربه سر از روی ارسال آندرانیک تیموریان در دقیقه 53 کار را به تساوی کشاند و کمی بعد سازنده گل اول استقلال خود در دقایق تلف شده گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

فدراسیون بین المللی فوتبال در ادامه گزارش خود همچنین به سخنان امیر قلعه نویی سرمربی تیم آبی پوشان در کنفرانس خبری بعد از بازی اشاره نمود و نوشت: با توجه به اینکه با یک گل خورده نیمه اول را به انتها رساندیم، بین دو نیمه در رختکن من هیچ حرفی درباره مسائل فنی نزدم. فقط به بازیکنانم گفتم که شما ایرانی هستید و باید غیرت تان را به عنوان یک فرد ایرانی نشان دهید. بازیکنان بسیار خوب بازی کردند و همانطور که من می خواستم قدرت روانی خود را در این بازی نشان دادند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16947

به "آندرانیک هم گل ساخت، هم گل زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آندرانیک هم گل ساخت، هم گل زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید