شروع ثبت نام اتباع خارجی مجاز برای اربعین در سامانه سماح

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از شروع ثبت نام اتباع متقاضی شرکت در مراسم اربعین در سامانه سماح اطلاع داد.

شروع ثبت نام اتباع خارجی مجاز برای اربعین در سامانه سماح

مهدی محمودی در گفت وگو با خبرنگاران، در این باره اظهارکرد: برای ثبت نام اتباع خارجی در سامانه سماح، هماهنگی هایی انجام و مسائل سخت افزاری موجود میان دفاتر خدمات و این سامانه نیز بر طرف شده است.

وی افزود: از روز دوشنبه 25 شهریورماه ثبت نام ها در این سامانه برای اتباع شروع شده است و از متقاضیان درخواست داریم که این ثبت نام ها را به لحظات آخر موکول ننمایند.

محمودی با اشاره به اینکه متقاضیان بایستی تا هفته اول مهر نسبت به ثبت نام خود در سامانه سماح اقدام نمایند، گفت: اتباعی که دارای مجوز اقامت و دفترچه اقامت صادره از نیروی انتظامی هستند، می توانند به دفاتر اتباع مراجعه و ثبت نامشان را انجام دهند. پس از ثبت نام به وسیله این دفاتر به سامانه سماح لینک می شوند و برای آنها دفترچه سفر صادر می گردد که امکان سفر را برای آنها فراهم می نماید.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در سرانجام گفت: سال گذشته حدود 200هزار نفر از اتباع خارجی و ترانزیت در مراسم اربعین شرکت کردند و پیش بینی می گردد که سال جاری نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری از این مراسم گردد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 17449

به "شروع ثبت نام اتباع خارجی مجاز برای اربعین در سامانه سماح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام اتباع خارجی مجاز برای اربعین در سامانه سماح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید