آشنایی با خیابان های معروف و دیدنی پاریس در فرانسه

به گزارش مهسان بلاگ، خیابان های معروف و دیدنی پاریس از زیباترین جاذبه های گردشگری هستند. پاریس شهری رویایی، پایتخت فرانسه می باشد. پاریس از شهر های معروف اروپا مرکز هنر، مد و فرهنگ است. بیشتر جذابیت های شهر در معابر سنگفرش و خیابان های معروف و دیدنی پاریس قرار دارند. پیاده روی در خیابان های پاریس از مفرح ترین فعالیت هاست. با گشت و گذار در خیابان ها، زیبایی های زیادی از شهر را کشف خواهیم کرد. در این مقاله می خواهیم شما را با تعدادی از خیابان های معروف پاریس آشنا کنیم.

آشنایی با خیابان های معروف و دیدنی پاریس در فرانسه

خیابان ویکتور هوگو از خیابان های معروف پاریس

از خیابان های معروف و دیدنی پاریس، ویکتور هوگو از طولانی ترین و زیباترین خیابان های فرانسه است. اسم خیابان از نام نویسنده معروف فرانسه، ویکتور هوگو گرفته شده است. هوگو آخرین روزهای زندگی خود را در هتل Particulier سپری کرد. مجسمه ویکتور هوگو در تقاطع دو خیابان ویکتور هوگو و خیابان مارتین قرار گرفته است. خیابان به خاطر معماری های فوق العاده زیبای بنا های تاریخی آن معروف است.

خیابان Rue Cler

خیابان های معروف پاریس بیشمار است. یکی از این خیابان ها به نام Rue Cler می باشد. در خیابان Rue Cler می توانید تمام خرید های مربوط به مواد غذایی را انجام دهید. بیشتر تولیدات محلی پاریس در این خیابان به فروش می رسند. حتما یک سبد همراه خود داشته باشید و آن را با سبزی و میوه های تازه، پنیر، مرغ سوخاری، عسل و غیره پر کنید. همچنین از کافه و بارهای موجود هم غافل نشوید.

شانزلیزه از زیباترین خیابان های معروف و دیدنی پاریس

از زیباترین خیابان های معروف پاریس می توان Champs-Elysees یا شانزلیزه را نام برد. در انتهای خیابان Arc de Triomphe و در سر دیگر آن de la Concorde قرار گرفته است. از دلایل پرطرفدار بودن این خیابان، نزدیکی آن به نقاط دیدنی پاریس می باشد. همچنین شانزلیزه از خیابان های دیدنی پاریس، مکانی عالی برای خرید است. البته خیابان خیلی طولانیست بنابراین از کافه های موجود برای استراحت بهره ببرید.

خیابان Rue des Rosiers

از خیابان های دیدنی پاریس، Rue des Rosiers در قلب Marais یک منطقه یهودی نشین می باشد. این خیابان پرتکاپو با بوی ملایمی از فلافل، عابران پیاده را به سمت بوفه های خاورمیانه ای می کشاند. همچنین نمای ویترین های فروشگاه ها قابل رد شدن نیست. در صورت پیاده روی در این خیابان، فلافل های lAs du، شیرینی و نان های Sacha Finkelsztajn و محصولات زیبایی Sabon را از قلم نیاندازید.

Rue Saint Dominique از خیابان های معروف و دیدنی پاریس

خیابان های معروف و دیدنی پاریس نظر هر گردشگری را جذب می نماید. خیابان Rue Saint Dominique پر از جاذبه های مختلف پاریسی است. باگت های موجود در نانوایی ها و ویترین فریبنده شیرینی فروشی ها هوس خرید را در شما زنده می نمایند. از همه مهمتر می توانید از فاصله نه چندان دور، برج ایفل را ببینید. تعداد زیادی از رستوران های این خیابان پاریسی، غذاهای کلاسیک پاریسی سرویس می دهند. از معروف ترین رستوران ها Café Constant و Les Cocottes را می توان نام برد.

خیابان Rue Bonaparte در پاریس

از خیابان های معروف و دیدنی پاریس، Rue Bonaparte است. یک طرف خیابان Pierre Hermé و در طرف دیگر آن Ladurée از دو تا شیرینی فروشی های معروف پاریس هستند. این فروشگاه ها هوس شیرینی خوردن را در هر فردی زنده می نمایند. مغازه های لباس و کتاب فروشی های زیادی در این خیابان وجود دارند.

Rue Montorgeuil از خیابان های معروف و دیدنی پاریس

Rue Montorgeuil از خیابان های معروف و دیدنی پاریس است. فروشگاه های خیابان تمام چشم ها را به خودش خیره می نمایند. گل فروشی ها، میوه و سبزی های تر و تازه از مغازه های پرزرق و برق این محله هستند. خرید از قدیمی ترین شیرینی فروشی پاریس به نام Stohrer و شکلات داغ Charles Chocolatier را از قلم نیاندازید.

خیابان Montaigne از زیباترین خیابان های پاریس

از خیابان های معروف و دیدنی پاریس می توان به Montaigne اشاره نمود. فروشگاه های شیک و معروفی در این خیابان وجود دارند. فروشگاه هایی چون Yves Saint Laurent، دیور و سلین از گل های سرسبد خیابان Montaigne هستند. برای خرید در این خیابان بایستی پول زیادی هم خرج کنید. اما اگر در پاریس باشید، ویترین های فروشگاه حتما شما را برای یک خرید وسوسه مینمایند.

خیابان Rue des Martyrs از خیابان های معروف و دیدنی پاریس

خیابان های معروف و دیدنی پاریس در سراسر شهر گسترده شده اند. خیابان Rue des Martyrs در شیک ترین ناحیه پاریس به نام So-Pi قرار گرفته است. این خیابان همراه با کافی شاپ های شیک، رستوران هایی با غذاهای سالم و پاتوق های با مد روز از زیباترین خیابان های پاریس است. کلیسای Trinité در انتهای جاده قرار گرفته است و از قسمت بالای خیابان Sacré Cœur را می توانید ببینید.

خیابان Rue Cremieux از دیدنی ترین خیابان های پاریس

خیابان Rue Cremieux از خیابان های معروف و دیدنی پاریس شامل ساختمان های رنگی و گل های آویز رنگارنگ می باشد. در طول خیابان گلدان های زیادی قرار گرفته است. در این منطقه کار زیادی نمی توان کرد. تنها با گشت و گذار و پیاده روی در کنار خانه های رنگی لذت ببرید.

خیابان Rue de IAnnonciation در پاریس

روزهای یکشنبه در خیابان زیبای Rue de IAnnonciation از خیابان های معروف و دیدنی پاریس، بازار سنتی دایر می گردد. در این بازار پنیر، مرغ سوخاری و غذاهای دریایی تازه به فروش می رسند. البته مردم به جز روزهای تعطیل هم، برای خرید مواد غذایی به این خیابان می آیند. یک شیرینی فروشی معروفی به نام Aux merveilleux de Fred با شیرینی های تازه پخت در خیابان وجود دارد. غیر ممکن است بدون خرید شیرینی از خیابان بگذرید.

خیابان Rue de Seine از خیابان های معروف و دیدنی پاریس

Seine از خیابان های معروف پاریس هم راستا با خیابان rue Bonaparte می باشد. این خیابان زیبا دارای مغازه و شیرینی فروشی های زیادی است. چنانکه از نام خیابان تعیین است، شما را به سمت رودخانه Seine راهنمایی می نماید. گردشگران خوش اشتها شکلات های پیر مارکولینی، شیرینی های Gerad Mulot و بستنی های ایتالیایی Grom را نباید فراموش نمایند.

خیابان Rue du Bac از خیابان های معروف و دیدنی پاریس

خیابان های دیدنی پاریس هر روز تعداد زیادی گردشگران و بومیان را به سمت خود می کشاند. خیابان Rue du Bac از پرطرفدارترین خیابان ها در میان بازدید نمایندگان است. پارک ها و فروشگاه های زیبای زیادی در خیابان وجود دارند. برای خرید شکلات حتما سری به chapon بزنید. همچنین عاشقان غذا و خوراکی رستوران Bon Marché را در لیست انتخابی خود قرار دهند.

خیابان Rue lAbreuvoir از خیابان های هنری پاریس

از خیابان های معروف و دیدنی پاریس می توان به Rue IAbreuvoir را نام برد. این خیابان سنگ فرش پاتوق هنرمندان پاریس است. نقاشی های زیادی در اینجا به تصویر کشیده شده است. خانه های زیبا و پنجره های رنگی آن چشم ها را به خود خیره می نمایند.

خیابان های معروف و دیدنی پاریس

پاریس حدودا 6.100 تا خیابان دارد. خیابان های دیدنی پاریس بسیار زیاد است. و مطمئنا بازدید از تمام آن ها در یک روز امکان پذیر نیست. بنابراین خیابان هایی را که بیشتر از همه دوست دارید، در اولویت قرار دهید. گرانبها ترین خیابان پاریس، خیابان Montaigne می باشد. خیابان های معروف پاریس امکانات تفریحی زیادی دارند. بوتیک های شیک، رستوران ها و کافه های پاریس، جذابیت های خیابان های آن را دو چندان می نمایند. پیاده روی در خیابان های دیدنی پاریس حتی بدون خرید نیز لذت بخش است. معماری، هنر و فرهنگ پاریس در هر کدام از خیابان های آن نمایان است و چشم ها را به سمت خود خیره می نماید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: دلتابان
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14900

به "آشنایی با خیابان های معروف و دیدنی پاریس در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با خیابان های معروف و دیدنی پاریس در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید