آخرین فصل حضور مهاجم پرسپولیس در لیگ برتر، علیپور قصد تمدید قرارداد ندارد

به گزارش مهسان بلاگ، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس قصد تمدید قرارداد با سرخپوشان ندارد، در حالی که مدیریت باشگاه پرسپولیس همچنان مصر به این کار است.

آخرین فصل حضور مهاجم پرسپولیس در لیگ برتر، علیپور قصد تمدید قرارداد ندارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، فصل جاری برخلاف سه فصل گذشته دوران خوبی برای علی علیپور در پرسپولیس نبوده است و به نظر می آید این بازیکن آخرین سال حضورش در جمع سرخپوشان را سپری می نماید.

قرارداد علی علیپور با باشگاه پرسپولیس در خاتمه فصل جاری به اتمام می رسد و این بازیکن رسماً به محمدحسن انصاری فرد اعلام نموده است که قصد تمدید قرارداد ندارد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در دو فصل گذشته مبلغ قرارداد علیپور را که از قبل امضا شده و رقم کمی هم بود به طرز چشمگیری افزایش داده است. با توجه به همین مسئله مدیریت باشگاه پرسپولیس انتظار دارد علیپور برای تمدید قراردادش به زودی اقدام کند.

علیپور به دنبال ادامه فوتبال خود در اروپاست و چنانچه او در نقل وانتقالات تابستانی ترانسفر گردد باشگاه پرسپولیس هیچ سودی از این انتقال نخواهد برد. مگر اینکه این باشگاه در نیم فصل تصمیم به ترانسفر او بگیرد تا حداقل از نظر اقتصادی سود ببرد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28707

به "آخرین فصل حضور مهاجم پرسپولیس در لیگ برتر، علیپور قصد تمدید قرارداد ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین فصل حضور مهاجم پرسپولیس در لیگ برتر، علیپور قصد تمدید قرارداد ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید